بوشهردر خشکسالی استاندار به فکر مدو لباس

افکارنیوز:خشکسالی در بوشهر درحالی ششمین سال خود را سپری می کند که مشكلات ناشي از آن بر انواع تولیدات این منطقه تأثير گذاشته به طوري که در صورت تدوام وضعیت موجود بسیاری از نخلستان ها و باغ های به دلیل نبود آب به مرور زمان از بین خواهند رفت.

به گزارش جنوب نیوز، خشکسالی همچون بیماری طاعون استان را فرا گرفته و هر روز بحرانی جدید بر اثر این معضل گریبانگیر کشاورزان دامداران، باغداران، محیط زیست، منابع طبیعی و از همه مهمتر سفره های زیر زمینی آب می گردد و بعضا در تابستان قطعا با مشکل جدی کمبود آب شرب و کشاورزی در بسیاری از شهرها و روستاهای استان مواجه خواهیم شد.

تقسیم اعتبارات در کما؟

گزارش ها حاکی از آن است که امسال نیز مانند سال گذشته اعتبارات نسبتا کمی در خصوص خشکسالی به استان بوشهر اختصاص داده شده است و با توجه به اینکه در ماه های پایانی سال به سر می بریم، همین اعتبارات اندک خشکسالی نیز تاکنون در بین دستگاه های مربوطه توزیع و ابلاغ نگردیده و در کمای زمستانی بسر می برد.

اما نکته جالب و قابل تأمل اینکه استاندار بوشهر به جای پرداختن به مشکل خشکسالی، معیشت مردم، توسعه و عمران استان، تازه به فکر مد لباس برای خانم های کارمند بوشهری و تفکیک جنسیتی در ادارات افتاده که مایه تأسف و تعجب است !