به گزارش ايسنا منطقه خراسان، سرهنگ احد كريمي از اجراي مرحله ديگري از طرح پيگيري گزارشهاي ويژه شهروندان در شهر مشهد خبر داد و در تشريح اين عمليات منظم و هماهنگ گفت: تيمهاي اطلاعاتي كلانتري گلشهر مشهد ساختمان مسكوني را كه به مركز تهيه و توزيع مواد مخدر در بين جوانان و نوجوانان تبديل شده بود، پس از انجام تحقيقات لازم و هماهنگي با مقام قضايي به طور ضربتي مورد بازرسي قرار دادند.

وی ادامه داد: در این عملیات ۱۵۱ بسته مواد مخدر به میزان ۲۳۰ گرم تریاک از داخل طاقچه اتاق پذیرایی کشف و متهم دستگیر شد.

کریمی افزود: ماموران کلانتری نجفی مشهد نیز در اجرای این طرح، خانه مسکونی را که مرکز فروش مواد مخدر و پاتوق معتادان خطرناک بود و زنان معتاد زیادی به آن رفت و آمد داشتند، در خیابان کوثر جنوبی مشهد به طور ضربتی مورد بازرسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات چهارمتهم دستگیر و ۹ دستگاه پایپ، هشت گرم شیشه، ۱۲ گرم کراک و مقدار زیادی پلاستیک مخصوص بسته‌بندی مواد و ترازوی دیجیتال کشف و یک دستگاه خودروی سواری کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران کلانتری جهاد نیز در اجرای این عملیات خانه‌ای را به طور ضربتی پاکسازی کردند که مرکز خرده فروشی مواد مخدر و پاتوق مجرمان پر خطر و معتادان تابلو بود و گردانندگان این لانه، زنانی را که برای تهیه مواد به آن مراجعه داشتند، طعمه هوس‌های پلید افراد معتاد می‌کردند.

وی اظهارکرد: در این عملیات دو مرد جوان و یک زن ۲۸ ساله را که حدود دو هفته قبل از زندان آزاد شده بود، دستگیر و یک بسته شیشه، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر، دو قبضه چاقوی بزرگ و یک دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.

کریمی گفت: بررسی‌های بعدی پرونده نیز نشان داد دو سارق مرد دستگیر شده از سارقان حرفه‌ای خودرو در مشهد می‌باشند و تحقیقات در این باره هم چنان ادامه دارد.

فرمانده پليس مشهد از همكاري آگاهانه مردم وظيفهشناس با پليس تشكر كرد و از اجراي مراحل ديگري از طرح عملياتي پيگيري گزارشهاي ويژه مردمي در شهر مشهد خبر داد.