اهدای زمین برای ساخت مدرسه در منطقه 22 شهرداری تهران

علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ به همراه معاونان خود به مناسبت هفته معلم و پاسداشت مقام والای آموزگار، با حضور در دفتر میرشفیعی، رئیس آموزش و پروش منطقه ۵ از وی و همکارانشان قدردانی کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات معلمان و همکاران آموزش و پرورش، با تاکید برارتقای سرانه آموزشی در منطقه ۲۲، اظهار داشت: با ایجاد رابطه دوسویه و همکاری‌های مستمر با آموزش پروش منطقه ۵ گام‌های موثری در ارتقای سطح دانش و بینش شهروندان منطقه داشته ایم و بر ادامه راه امیدواریم.

نوذرپور با بررسی مشکلات همکاران آموزش و پرورش در امور شهرداری و ملکی اعلام داشت: با تمام توان برای رفع مشکلات ملکی و ارتقای سرانه آموزشی منطقه در تلاش هستیم و برای حل هر کدام از مشکلات مدت زمان معینی را در نظر گرفته ایم.

شهردار منطقه ۲۲، اهدای قطعه زمینی در ناحیه ۳، محله سروآزاد برای ساخت مدرسه را دومین گام ارتقاء سرانه آموزشی منطقه ۲۲ دانست و گفت: طبق طرح تفصیلی منطقه دیگر زمین‌های کاربری آموزشی منطقه را برای بهره برداری و برنامه ریزی به آموزش و پروش منطقه اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان با اعلام برنامه‌های آموزشی ترافیک از جمله طرح مینی بوس مدرسه در جهت رفت و آمد دانش آموزان، از اجرای طرح دوچرخه برای ارتقای استفاده از فرهنگ دوچرخه سواری و جشنواره سرود ترافیکی در مدارس خبر داد.

در ادامه این جلسه میرشفیعی رئیس آموزش پروش منطقه ۵ نیز با تشکر از شهردار منطقه ۲۲ و مدیریت شهری منطقه، اظهار داشت: این ریزبینی و اهمیت دادن شهردار منطقه نسبت به موضوعات آموزشی را به فال نیک می‌گیریم و اقدامات انجام شده در مدت زمان تصدی ایشان خود گواهی بر این ادعا است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در پایان این جلسه تفاهم نامه اهدای زمین از سوی شهرداری منطقه ۲۲ و آموزش و پروش منطقه ۵ به امضاء نوذرپور و میرشفیعی رسید.