به گزارش ايسنا،عبدالصمد خرمشاهي وكيل مدافع فاطمه مطيعدر اين باره افزود: اولياي دم امروز در دادگاه حاضر نشده بودند و چون دسترسي به هيچكدام از ۸ نفر شهود پرونده وجود نداشت نهايتا دادگاه تجديد شد.

وی ادامه داد: چون قبلا اولیای دم تقاضای قصاص کرده‌اند حضور آنها الزامی نیست ولی چون دسترسی به شهود نبود جلسه محاکمه بالاجبار تجدید شد اما در صحبتی که با رییس دادگاه داشتم و استدلالی که آوردم مبنی بر اینکه موکلم ۱۸ سال در زندان بلاتکلیف است، شهود از شهادت‌شان برگشته‌اند و اظهار نظر دوباره آنها نمی‌تواند بیانگر واقعیت باشد - اگرچه که حضور آنها الزامی‌است - وقت نزدیکی برای رسیدگی به این پرونده در ۲۱ اسفندماه سال جاری تعیین شد که امیدوارم این آخرین جلسه باشد و طی آن حکم بی‌گناهی موکلم صادر شود.

در سال ۷۲ پرونده‌ای برای «فاطمه مطیع» به اتهام قتل «مجید - الف» ۴۰ ساله باز شد. متهم این پرونده که به عنوان قدیمی‌ترین زن زندانی ایران معروف شده است، پس از گذشت سال‌ها و صدور آراء مختلف قصاص و برائت هم‌چنان در زندان بلاتکلیف است.

جلسهي قبلي رسيدگي به پرونده فاطمه مطيع هم كه قرار بود روز ۲۹ آبان برگزار شود به دليل اينكه اخطاريه دادگاه به زندان اوين رفته در حالي كه متهم قبلا به يكي از زندانهاي اطراف ورامين منتقل شده بود برگزار نشد.