پایان نمایشگاه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد رسمی

معرفی اسناد پایه و اسناد سازمان‌ها به لحاظ فیزیکی و نرم افزاری، معرفی موارد مهم و موضوعات جعل شده در سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها با ذکر دلایل، معرفی برنامه‌های اجراشده در دستگاه‌ها برای پیشگیری و مقابله با جعل، ارائه مقالات علمی و برگزاری جلسات سخنرانی، ارائه تجربیات دستگاه‌ها ‌در عبور از معضل جعل و تشریح مشکلات موجود در دستگاه‌ها و ارائه پیشنهادها و راهکارهای تعاملی بین دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با جعل اسناد و مدارک از مهمترین محمرها در این همایش بود.

تعداد غرفه های نمایشگاه نسبت به سال گذشته رشد نسبتا زیادی داشته و به طور متوسط 5 هزار نفر در روز از این نمایشگاه بازدید کردند.

بنابر این گزارش،7 نشست و سخنرانی نیز در این دوره از نمایشگاه انجام شد که از جمله در روز سوم همایش، محمدرضا علیان مدیرکل امور حقوقی، مجلس و استانهای سازمان در خصوص نقش سازمان ثبت احوال در پیشگیری از جعل اسناد و گذر از سبک سنتی به سبک نوین سخنرانی سخنرانی داشت.

شایان ذکر است سازمان ثبت احوال کشور نیز به عنوان سازمانی حاکمیتی که وظیفه اتقان اسناد هویتی هم میهنان را برعهده دارد در دومین نمایشگاه پیشگیری و مقابله با جعل اسناد شرکت کرده که غرفه این سازمان از سوی بازدیدکنندگان مورد استقبال مناسبی قرار گرفت.