خودکشی یک شهروند اهوازی 10 مصدوم برجای گذاشت

آتش پادعلی تراب پور اظهار کرد: شب گذشته  راس ساعت 20:20 با تماس شهروندان خبر تهدید به خودکشی فردی در منطقه فرهنگشهر اهواز اطلاع رسانی شد .

وی با بیان اینکه بلافاصله تیم های امداد نجات و اطفای حریق از ایستگاه پردیس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: طبق اعلام فرمانده تیم عملیاتی حاضر در محل، شخصی با هویت معلوم پس از مشاجره با اهالی خانواده خود با تهدید به خودکشی به فروشگاه سوپرمارکت خود وارد شده و پس از قفل کردن در فروشگاه اقدام باز کردن شیرگاز درون فروشگاه کرد .

تراب پور بیان کرد: فرمانده تیم عملیاتی به منظور کنترل وضعیت و منصرف کردن شخص به در فروشگاه نزدیک می شود که متاسفانه، فرد مذکور با روشن کردن فندک همراه خود موجب انفجار محل شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز گفت: بر اثر انفجار مغازه ۱۰ نفر مصدوم می شوند که ۶ نفر از جمله فرد خودکشی کننده، فرمانده تیم عملیاتی آتش نشانی و تعدادی از شهروندان مصدوم و برای درمان به بیمارستان های گلستان و طالقانی اهواز اعزام و چهار نفر ازذشهروندان به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس پانسمان و مداوا می شوند .

تراب پور ادامه داد: این حادثه به دلیل فداکاری و رشادت فرمانده تیم عمل کننده که با به خطر انداختن جان خود از بروز تلفات جانی شهروندان جلوگیری کرده هیچ مورد فوتی در برنداشته است .

وی گفت: لازم به ذکر است؛ بیشترین آمار مجروحان این حادثه مربوط به شهروندانی است که به دلیل عدم توجه به هشدارهای عوامل انتظامی و امدادی به صحنه حادثه نزدیک و با بروز انفجار، دستخوش مصدومیت شده اند .

تراب پور اظهار کرد: در این حادثه بر اثر شدت انفجار به یک باب مغازه همجوار خساراتی وارد شد؛ همچنین شیشه های منازل تعدادی از همسایه ها شکسته شده است.