به نوشته مردم سالاری،سرهنگ خيرخواهان فرمانده انتظامي شهرستان کرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي کلانتري ۳۴ گرمدره در حين گشت زني در نيمه هاي شب به يک دستگاه خودرو پرايد نقره اي رنگ با سه نفر سرنشين به نام هاي امير، بهزاد و رحيم که در کنار خيابان توقف کرده بود مشکوک شدند.

وی در ادامه گفت: ماموران با نزدیک شدن به خودرو مورد نظر، در بازرسی اولیه از آن یک عدد گاز اشک آور، یک قبضه قمه، یک قبضه چاقوی ضامن دار، تعدادی مدارک شناسایی و گوشی تلفن همراه کشف و پس از دستگیری متهمان آنها را جهت بازجویی های بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ خیرخواهان افزود: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند اما در بازجویی های فنی ماموران لب به اعتراف گشوده و گفتند که با تشکیل یک باند سرقت و زورگیری، در پوشش مسافرکش پس از سوار کردن افراد به خودرو پس از طی مسافتی با تهدید و ایجاد رعب و وحشت از مسافران زورگیری و سپس آنها را در محل خلوتی رها کرده و متواری می شدند که به این شیوه تا کنون به ۱۰ فقره سرقت پرداخته اند.

گفتني است تعدادي از مالباختگان شناسايي و تلاش براي شناسايي ساير مالباختگان ادامه دارد ، متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.