انهدام باند داروهای تقلبی در انزلی

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس درانزلی، رحیم شعبانی عصر امروز در نیروی انتظامی این شهرستان به منظور بررسی وضعیت فروش داروهای تقلبی، اظهار داشت: در راستای گزارشهای مردمی مبنی بر عرضه داروهای ماهوارهای در شهرستان انزلی و عدم کارایی و عوارض استفاده از این داروها، گروههای عملیاتی پلیس بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی انزلی اظهار داشت: واحدهای عملیاتی در بررسی‌های خود موفق به شناسایی دو نفر با هویت معلوم به عنوان فروشنده داروهای گیاهی شدند که اقدام به عرضه داروهای تبلیغی ماهواره به صورت پیک به متقاضیان می‌کردند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای دستور مقام قضایی از این واحد صنفی با رعایت موازین شرعی بازرسی به عمل آمد، افزود: در این بازرسی ۳ هزار و ۹۱۰ عدد انواع قرص و کپسول چاقی و لاغری کشف و ضبط شد.

شعبانی، کشف و ضبط ۱۴ قوطی انواع پودر چاقی، ۸۹۰ قلم انواع قرص و کپسول نیروزای جنسی، ۱۰ بسته پودر محرک جنسی، پنج بسته کرم نیروزای جنسی، ۱۲ بسته اقلام آرایشی و بهداشتی را از دیگر نتایج اقدام‌های پلیس در این بازرسی عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در این بازرسی‌ها، ۶۲۵ بسته چای میوه‌ای، دو هزار قطعه از انواع پوستر و تصاویر مستهجن و مبتذل، هفت عدد شوکر برقی، هفت قوطی افشانه دفاع شخصی(اشک‌آور) و یک دستگاه شنود با قابلیت نصب سیم کارت کشف و ضبط شده است.

این مسئول، با قدردانی از تعامل مردم با پلیس، تصریح کرد: وجود شوکر برقی، افشانه دفاع شخصی و دستگاه شنود نشان دهنده هویت این اشخاص است که به هر قیمتی درصدد کسب منافع و مطامع خود هستند.

وی، با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده به مقام قضایی معرفی شدند، آمادگی فرماندهی انتظامی انزلی را برای برخورد با چنین افرادی اعلام کرد.

شعبانی از مردم انزلی، خواست تا در صورت مواجهه با هر گونه ناهنجاری مراتب را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.