معرفی دوربین های سری اس نیکون

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران به نقل از پی سی وار مجموعه ای از این دوربین ها ، سری اس این دوربین می باشند که نگاهی مختصر به این دوربین های جدید می اندازیم .

Coolpix S۹۳۰۰
nikon s۹۳۰۰ دوربین های سری اس نیکون معرفی شدند

علیرغم ضخامت ۱.۵ اینچی آن، S۹۳۰۰ دارای زوم ۱۸x، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی که قابلیت فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰P را نیز دارد. از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود GPS که با استفاده از آن می توانید محل گرفتن عکس را برروی نقشه مشخص کنید اشاره کرد. قیمت این مدل ۳۴۹ دلار است و در رنگ های قرمز، مشکی و نقره ای عرضه می شود.

Coolpix S۶۳۰۰
nikons s۶۳۰۰ دوربین های سری اس نیکون معرفی شدند

این دوربین دارای زوم ۱۰x، اما کیفیت فیلمبرداری و نوع سنسور آن همانند S۹۳۰۰ است، ضمن اینکه با استفاده از حالت عکسبرداری پانوراما، کاربر قادر به عکسبرداری ۱۸۰ یا ۳۶۰ درجه ای می باشد. این دوربین با قیمت ۱۹۹ دلار در ماه فوریه و در رنگ های قرمز، آبی، مشکی و نقره ای عرضه می شود.

Coolpix S۴۳۰۰
nikons s۴۳۰۰ دوربین های سری اس نیکون معرفی شدند

این دوربین دارای صفحه نمایش ۳ اینچی لمسی است، دارای زوم ۶x و سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی می باشد. این مدل دوربین نیکون نیز در ماه فوریه با قیمت ۱۶۹ دلار و در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.

Coolpix S۳۳۰۰
nikon s۳۳۰۰ دوربین های سری اس نیکون معرفی شدند

همانند مدل S۴۳۰۰ ، دارای زوم ۶x و سنسوری ۱۶ مگاپیگسلی است . قدرت فیلمبرداری آن نیز ۷۲۰P می باشد . قیمت این مدل دوربین نیکون نیز ۱۳۹ دلار می باشد و در رنگ های مشکی ، نقره ای ، قرمز ، بنفش و صورتی عرضه می شود .