پشیمانی زن جوان ازترک تحصیل بخاطرشوهرش

به گزارش فارس، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* ۴ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد

این زن با اشاره به اینکه حدود ۴ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: به خاطر شوهرم ترک تحصیل کردم چون او نمی‌توانست خرج تحصیل مرا بپردازد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل بیکاری شوهرم، بسیار عذاب کشیده‌ام، عنوان کرد: خانواده‌ام از ابتدا با ازدواج من و شوهرم مخالف بودند چون ما قبل از ازدواج در دانشگاه با یکدیگر آشنا شدیم.

* خرج زندگی‌مان را پدرم می‌دهد

زن بار دیگر در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه فرزندی نداریم، گفت: شوهرم ابتدا بیکار بود و به همین دلیل نیز تحصیلش را رها کرد؛ در حال حاضر نیز حدود ۴ ماه است مسافرکشی می‌کند و توانسته است مخارج دانشگاه خود را تأمین کند ولی با این حال خرج زندگی‌مان را همچنان پدرم می‌دهد.

وی ادامه داد: به خاطر علاقه‌ای که به شوهرم دارم تمام مشکلات را تحمل کرده‌ام ولی دیگر طاقتم تمام شده و می‌خواهم از او جدا شوم.

* شوهرم بی‌مسئولیت است

زن با بیان اینکه شوهرم بی‌مسئولیت است، اظهار داشت: شوهرم از علاقه و سکوتم سوءاستفاده کرده و خرج زندگی‌مان را نمی‌دهد و درآمد خود از مسافرکشی را خرج تحصیلش می‌کند.

وی افزود: از اینکه به خاطر شوهرم ترک تحصیل کرده‌ام پشیمان هستم و می‌خواهم بعد از جدایی ادامه تحصیل دهم.

قاضی این شعبه بعد از صحبتهای زن حکمی صادر نکرد و بعد از آماده کردن صورت جلسه، رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد.