مائده در بیمارستان مدرس بستری شد + شماره حساب

به گزارش مهر، مائده دختر هفت ساله ای که به دلیل بیماری مادرزادی قلبی و ریوی سالهای گذشته زندگیش را به تلخی سپری کرده است این روزها به ادامه زندگی امیدوار شده است.

مائده امید دارد با عملی شدن کمکهای خیرین بتواند لبخند زندگی را برای اولین بار در طول عمرش ببیند.

با انتشار گزارش بیماری مائده در خبرگزاری مهر طی یک هفته خیرین در داخل و خارج از کشور تماسهای زیادی با دفتر خبرگزاری مهر در استان کرمان گرفتند و آمادگی خود را برای کمک به این بیمار کوچک اعلام کردند.

تماسهای خیرین از شهرهای مختلف کشور، همچنین لندن، نروژ، چین و امارات نشان می دهد ایرانی در هر کجای دنیا به یاری یکدیگر می شتابند.

هم اکنون با مشارکت گروههای مختلف خیرین کمپینگی تحت عنوان مهربانی ها در حال شکل گیری است و تنها امید مائده و خانواده اش نیز کمکهای مردمی خیران است که بار دیگر عملا این نکته را به جهانیان اثبات می کند که ایرانی ها سمبل این بیت معروف هستند که " بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند* چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار ".



خیران برای کمک به مائده به بیمارستان مدرس مراجعه کنند

سرانجام پس از گذشته سه روز از در خواست خبرگزاری مهر برای کمک به مائده هفت ساله که تنها ۱۳ کیلو وزن دارد در نهایت صبح سه شنبه وی در بیمارستان مدرس تهران بستری شد و بزودی عمل آنژیو بر روی وی انجام می شود.

عملی که به عنوان یک درمان موقت باید مدتها قبل به روی این بیمار انجام می گرفت اما متاسفانه به دلیل مشکلات مالی هر ماه به تعویق می افتاد.

تامین هزینه های بالای عمل مائده نیاز به مساعدت عملی خیران دارد

با این وجود هزینه عمل اصلی مائده آنقدر بالاست که نیاز به مساعدت عملی و جدی خیران دارد که امیدواریم با کمک های مردمی داخل و خارج از کشور به زودی عملی شود.

بستری شدن مائده نیز با کمک انجمن زنجیره امید که از طریق بخش خصوصی حمایت می شود صورت می گیرد که امیدواریم با ورود سایر خیرین به زودی شاهد تحولی در درمان مائده کوچک باشیم و او نیز بتواند همانند دیگر هم سالانش بازی کند و از زندگی لذت ببرد در غیر این صورت مائده چند صباحی بیشتر مهمان ما نخواهد بود.

احمد قاسمی، پدر مائده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: طی روزهای اخیر با کمک خبرگزاری مهر تعداد قابل توجهی از خیران برای کمک با ما تماس گرفتند و ابراز همدردی کردند.

مائده به ادامه زندگی امیدوار شده است / امیدمان به خیران است

وی افزود: صبح امروز برای درمان مائده به بیمارستان دی رفتیم اما به دلیل هزینه های بالای این بیمارستان و کمبود شدید بودجه نتوانستیم مائده را در این بیمارستان بستری کنیم و با کمک چند نفر از خیران به ویژه انجمن زنجیره امید مائده را برای آنژیو در بیمارستان مدرس بستری کردیم.

قاسمی ادامه داد: هزینه های عمل مائده بسیار بالاست اما با توجه به تماسهای گرفته شده و قولهای خیران مائده بسیار امیدوار شده و باور دارد که در صورت عمل قلب می تواند زنده بماند.

وی اضافه کرد: ما به امید کمک خیران مائده را برای بستری به تهران آورده ایم و امیدواریم به زودی با تامین هزینه عمل بتوانیم نور امید را در چشمان مائده ببینیم.

قاسمی با اشاره به مشکلات شدید مالی از خیران خواست با توجه به زمان اندکی که برای درمان مائده باقی مانده است با تماس با بیمارستان مدرس در این عمل مائده را یاری کنند.

پدر مائده ادامه داد: پزشکان نیز امیدواری داده اند که در صورت عمل می توان به سلامت دخترم امید داشت.

وی گفت: به امید خیران مائده را بستری کرده ایم و امیدواریم بعد از عمل آنژیو و عملی شدن کمکهای مردمی بتوانیم عمل نهایی را انجام دهیم.

وی در خصوص کمکهای بخش دولتی نیز گفت: قبل از این بهزیستی کرمان به صورت ماهانه ۵۰ هزار تومان کمک می کرد که برخی مواقع نیز این کمک قطع می شد اما در چند روز اخیر برای هماهنگی با انجمن زنجیره امید با ما همکاری کردند.

پیش از این نیز خانواده مائده قاسمی برای کمک به مائده شماره حساب ۰۳۲۸۰۱۶۸۹۳۰۰۵ بانک ملی به نام احمد قاسمی پدر مائده را برای جمع آوری کمکهای مردمی برای عمل نهایی قلب اعلام کرده بود.