به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت پلیس،سرهنگ حمید رضا گل صباحی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در مهرشهر کرج بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. ماموران در بازدید از جسد و بررسی صحنه قتل دریافتند که جسد متعلق به فردی ۶۷ ساله می باشد که به صورت خون آلود نقش بر زمین در کف اتاق افتاده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ماموران در حال بررسی صحنه جرم بودند که ناگهان صدای فریادی از سمت طبقه تحتانی آپارتمان توجه آنها را به خود جلب کرد، بنابراین ماموران در جستجوی صدا متوجه شخصی شدند که به احتمال زیاد در هنگام پرتاپ کردن خود از طبقه دوم آپارتمان، پس از اصابت به آفتابگیر یک مغازه سوپر مارکت به پایین سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در بازرسی مجدد ماموران پلیس آگاهی از مکان جرم با توجه به بهم ریختگی منزل مشخص شد که فردی که در اثر مصدومیت جان خود را از دست داده از اقوام مقتول بوده است که جهت سرقت به منزل «کاووس» آمده و پس از درگیری با مقتول و به قتل رساندن وی قصد فرار داشته که از طبقه دوم سقوط کرده و جان خود را از دست می دهد.

ماموران در بازرسی بدنی از قاتل ، مبالغ هنگفتی وجه نقد که متعلق به مقتول بوده است را کشف و ضبط کردند.