به گزارش ایسنا، بازيكن افسانهاي و ۷۴ انگليسي كه براي شركت در مراسم ورزش لوريوس به لندن سفر كرده بود به دليل ابتلا به عارضهي سنگ كيسهي صفرا مبتلا شد و پس از انتقال به بيمارستان تحت عمل جراحي قرار گرفت.

مسئولان برگزاری این مراسم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: سر بابی چارلتون نتوانست شخصا برای دریافت جایزه یک عمر افتخار مراسم لوریوس در لندن حاضر شود. وی روز یکشنبه احساس ناراحتی کرد و امروز برای یک جراحی کوچک بازگشت.

سرالکس فرگوسن سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت چارلتون گفت: حال بابی خوب است، ولی احساس شد که او باید به منچستر برگردد. او از این که نتوانست در مراسم امروز حاضر شود خیلی ناراحت بود. من جایزه او را برایش به منچستر خواهم برد. می‌دانم که از دریافت این جایزه بسیار خوشحال خواهد شد.

فرگوسن ادامه داد: علاوه بر اين امشب ، يك شب تلخ براي بابي بود، چون پنجاه و چهارمين سالگرد فاجعه هوايي مونيخ است كه در آن هشت نفر از بازيكنان جوانمان را از دست داديم. منچستريونايتد زندگي بابي است، او وقتي ۱۵ ساله بود به باشگاه آمد و از آن زمان تاكنون در اين باشگاه بوده است. او يكي از سفيران منچستريونايتد است . در ۲۵ سالي كه هدايت اين تيم را برعهده داشتهام ، او هميشه از من حمايت كرده است. بدون حمايت او نمي توانستم به جايگاه امروز برسم.