روزنامه جامجم:

مرد شروری که به اتهام قتل یک جوان در شهریار تحت تعقیب پلیس بود، پس از ۷ سال زندگی پنهانی در ترکیه دستگیر شد.
رسیدگی به این پرونده از سال ۸۳ به دنبال کشف جسد مرد جوانی در یکی از محله‌های جنوبی شهریار در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت. یک روز بعد از این حادثه، در حالی که تحقیقات پلیس برای مشخص شدن هویت او آغاز شده بود، زنی با حضور در پلیس آگاهی از گم شدن پسر جوانش خبر داد.

ماموران با اطلاعات به دست آمده از شاکی، احتمال دادند جسد پیدا شده متعلق به همان جوان گمشده باشد. بنابراین از خانواده‌اش خواستند در پزشکی قانونی جسد را شناسایی کنند که آنها گفتند جسد متعلق به پسر گمشده آنهاست. با مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات در این باره ادامه یافت تا این که ماموران به ۲ مرد که ساعاتی پیش از کشف جسد در خیابان با مقتول درگیر شده بودند، ظنین شدند و تصاویر رایانه‌ای آنها در اختیار گشت‌های انتظامی قرار گرفت. در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، تصاویر متهمان فراری به ۲ شرور حرفه‌ای شباهت دارد.

به این ترتیب پاتوق‌های احتمالی آنها زیر نظر گرفته شد تا این که شهریور سال ۸۶ یکی از متهمان فراری به نام شهروز که از اعضای باند تبهکاری آدیداس بود، از سوی ماموران اداره اطلاعات در کرمانشاه دستگیر شد. در مرحله بعدی ماموران به بررسی سوابق کیفری او پرداختند و معلوم شد این فرد ۲فقره سابقه جنایت، شرارت، سرقت، ربودن و آزار و اذیت زنان و فرار از زندان را پیش از جلسه محاکمه داشته است.

تحقیق از متهم(شهروز) ادامه داشت تا این که چند روز بعد او اعتراف کرد و گفت، پیش از این با مقتول آشنایی داشته و روز حادثه همراه دوستش جواد، او را به قصد آزار و اذیت به باغ متروکه‌ای منتقل می‌کنند، اما میان او و دوستش درگیری پیش می‌آید. متهم اضافه کرد: سرانجام جواد با چاقویی مرد جوان را به قتل رسانده و متواری می‌شود.

در پی اظهارات شهروز، همدست وی تحت تعقیب پلیس قرار می‌گیرد، اما ماموران موفق به یافتن او نمی‌شوند.

به این ترتیب با توجه به این که شهروز در پروندههای تبهکاری خود به اعدام در ملأ عام محکوم شده بود، به زندان کرمانشاه منتقل و چندی بعد اعدام شد. در حالی که تحقیقات برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت، چند روز پیش پلیس اینترپل ترکیه طی مکاتبهای با پلیس ایران خبر داد که متهم فراری در یکی از شهرهای این کشور دستگیر شده است. بنابراین هماهنگی قضایی در این باره صورت گرفت تا قاتل فراری پس از ۷ سال زندگی پنهانی به ایران بازگردانده شده و محاکمه شود.