رئيس پليس ترافيک شهري با اشاره به تعطيلات پيش رو از آمادگي کامل پليس راهنمايي و رانندگي براي ساماندهي مسافران در راه مانده خبر داد.

به گزارش افکار نیوز، سرهنگ محسن مهرایی رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به عدم وجود مشکل ترددی در محورهای درون شهری به ویژه محورهای شهر تهران گفت: با افزایش حجم بارش باران و برف طبیعی است که تعداد خودروها در سطح شهر افزایش یابد اما این در شرایطی است که هیچ‌گونه مشکل ترددی از شهرهای کشور گزارش نشده است.

وی ادامه داد: در هفته گذشته به دلیل شدت بارش برف و کولات محورهای شمالی کشور و استان‌های خراسان شمالی و رضوی مسدود و طی آن مسافران در راه ماندند که خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد از افراد ساماندهی شدند.

رئیس پلیس ترافیک شهری با اشاره به تعطیلات پیش رو از آمادگی کامل پلیس راهنمایی و رانندگی برای ایجاد ترددی سالم برای مسافران خبر داد.

وي اظهار داشت: از شب گذشته ماموران پليس راهور با آمادگي صد در صدي در محورهاي درون شهري و برون شهري استقرار يافتهاند تا در صورت افزايش حجم سفر و مسدود شدن مسير مسافران در راه مانده را در کوتاهترين زمان از طريق مراکزي که در درون شهرها پيشبيني شده است ساماندهي کنند.