به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس ،زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* شوهرم تا دیروقت سر کار است

این زن با بیان اینکه حدود ۴.۵ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم تا دیروقت مشغول کار است؛ در واقع او دائم اضافه‌کاری کرده و کمتر به فکر من و زندگی‌مان است.


وی ادامه داد: همه خریدها و تفریحات را باید به تنهایی انجام دهم چون هیچ وقت شوهرم در کنارم نیست و تنها به فکر جمع‌آوری پول و پس‌انداز است.


* می‌خواهم شوهرم دست از اضافه‌کاری بردارد


زن بار دیگر در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه فرزندی نداریم، افزود: می‌خواهم شوهرم دست از اضافه‌کاری بردارد یا مرا طلاق داده تا از رفتارها و کارهایش رها شوم.


وی بیان کرد: شوهرم به فکر ناراحتیم نیست بلکه تنها به پس‌انداز و کار کردن تا دیروقت می‌اندیشد و مدعی است که می‌خواهد آینده را بسازد.


* شوهرم مرا فراموش کرده است


زن در انتها با اشاره به اینکه شوهرم مرا فراموش کرده است، گفت: شوهرم به فکر آینده است و از حال غافل شده؛ در حقیقت او باید مرا درک کرده و با جدایی‌ موافقت کند.


قاضی این پرونده بعد از اتمام صحبتهای زن و آماده کردن صورتجلسه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرده و رسیدگی به پرونده را با حضور مرد به روزی دیگر موکول کرد.