دستگیری باند بزرگ سارقان مسلح

به گزارش افکار نیوز به نقل ازفارس ، سیروس فتحی از دستگیری باند بزرگ سارقان مسلح و کشف یک محموله بزرگ قطعات خودرو سرقتی توسط ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت در یک دامداری خبر داد و گفت: در پی بروز چند فقره سرقت به عنف در سطح شهرستانهای ورامین، پاکدشت و پیشوا توسط باند بزرگ سارقان مسلح، ماموران انتظامی شناسایی، کشف و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران افزود: با تلاش شبانه روزی و اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی انجام شده سرانجام ماموران انتظامی شهرستان پاکدشت متوجه ترددهای مشکوک افرادی با خودروهای مدل بالا به داخل یک دامداری در جاده جیتو این شهرستان شدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با بررسی و تحقیقات انجام شده و کنترل شبانه روزی مشخص شد اطراف محل مورد نظر به دوربین‌های مدار بسته مجهز بوده که طی هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دامداری محاصره و تعداد سه نفر از سارقان که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت مسلحانه در شهرهای مختلف بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام مسئول بیان داشت: در بازرسی از این دامداری و مخفیگاه متهمان یک دستگاه کامیون کشنده به همراه محموله سرقتی قطعات خودرو، یک دستگاه خودرو مسروقه، یک قبضه سلاح گرم و تیر جنگی، یک دستگاه چراغ گردان، یک عدد شوکر برقی، یک عدد باطوم عصایی، یک دسته کلید دستبند و مقادیری مواد مخدر و مبلغ ۳۴ هزار و ۵۰۰ تومان اسکناس جعلی کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فتحی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به سرقت هفت دستگاه خودرو، سرقت دو محموله مس و سیگارت با هم‌دستی سه نفر دیگر از اعضای باند که تحت تعقیب هستند، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان عنوان کرد: ماموران در ادامه بررسی‌ها و تحقیقات خود، با استعلام سوابق متهمان دریافتند متهمان به علت سوابق متعدد سرقت مسلحانه و به عنف محموله تحت تعقیب پلیس آگاهی فاتب و شهرهای تهران، سمنان و اصفهان بوده و دستگیری و متلاشی کردن این باند در دستور کار سلسله مراتب فرماندهی ناجا و مورد پیگیری از طریق مجلس شورای اسلامی و نماینده خراسان رضوی نیز بوده است.