ماساژ درمانی دام سایتهای مستهجن

به گزارش افکار نیوز،سرگرد کامبیز اسماعیلی در گفتوگو با فارس گفت: در جهت افزایش امنیت کاربران در فضای مجازی و کاهش جرایم اقتصادی و اخلاقی در این فضا، کارشناسان پلیس فتا در پیرصد فضای مجازی با وبلاگی مواجهه شدند که مطالبی مستهجن در این وبلاگ به روز میشود.

وی بیان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته از این وبلاگ مشخص شد دایر کننده اقدام به درج مطالبی با محتوای غیر اخلاقی کرده و با استفاده از نام ماساژ درمانی فعالیت غیراخلاقی خود را برنامه‌ریزی می‌کند.
خبرگزاری فارس: ماساژ درمانی طعمه گرداننده وبلاگ مستهجن برای اهداف شومش بود

رئیس پلیس فتا استان کرمان ادامه داد: در ادامه کنترل وبلاگ مأموران با آگهی فروش وبلاگ روبرو شدند لذا با توجه به عمل مجرمانه طراح و دایر کننده، کارشناسان بررسی‌های خود را آغاز و پس از مدتی متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

اسماعیلی گفت: با بازجویی‌های صورت گرفته از متهم در نهایت وی به جرم خود اعتراف و بیان داشت که سایت را به سفارش شخص دیگری ساخته و زمانی که وی از خرید منصرف شده جهت کسب درآمد، آگهی فروش وبلاگ را درج کرده است.

وی بیان داشت: ایجاد و دایر کردن سایتهایی با محتوای غیر اخلاقی و مستهجن و نیز اشاعه فحشا و فساد جرمی غیر اخلاقی تلقی میشود و با این افراد برخوردی قاطع و قانونی خواهد شد.