به گزارش افکار نیوز به نقل از روز نامه تهران امروز،سرهنگ خيرخواهان فرمانده انتظامي شهرستان کرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: درپي مراجعه تعدادي از صاحبان آرايشگاههاي زنانه در کرج به كلانتري و اعلام شکايت مبني بر اينكه زني با فرزند ۶سالهاش به محل كسب آنها مراجعه و با طرح سوالهاي مختلف و منحرفنمودن ذهن آنها با کمک فرزند خردسالش اقدام به سرقت كيف مشتريان ميکند، با توجه به حساسيت موضوع پيگيري آن در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

سرهنگ خیرخواهان ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان هیچ‌گونه سوابقی از متهم دریافت نکردند، بنابراین با چهره نگاری فرضی از چهره متهم، چهره فرضی این زن سارق در اختیار واحدهای گشتی و کلیه آرایشگاه‌ها قرار گرفت و آموزشهای لازم جهت رویارویی و برخورد با متهم ارائه شد.

خیرخواهان افزود: پس از چند روز مراقبت و انجام گشت‌زنی‌های نامحسوس در مناطقی که احتمال داده می‌شد ردی از سارق پیدا شود در نهایت روز گذشته سارق مورد نظر به همراه فرزندش در حالی که قصد سرقت از یکی از آرایشگاه‌های واقع در شاهین ویلای کرج را داشت دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

متهم دستگیر شده در بازجویی‌های اولیه ماموران منکر هرگونه سرقتی از سوی ماموران شد اما در مواجهه حضوری با مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفت و هنگامیکه چاره‌ای جز اعتراف نداشت به جرم خود اعتراف و هدف از سرقت را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کرد.

گفتني است، در بازرسي از كيف متهم مقداري مواد مخدر جهت استعمال، ۹ عدد سيم كارت، ۳ عدد گوشي تلفن همراه كشف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد. فرمانده انتظامي شهرستان کرج در هشدار به شهروندان به ويژه متصديان صنوف مختلف از آنها خواست مراقب رفت و آمدهاي مشکوک به محل کارخود باشند زيرا با توجه به اينکه آنها متناسب با شغل خود با افراد گوناگوني در ارتباط هستند ميتوانند با نصب دوربينهاي مدار بسته و امکانات مراقبتي و حفاظتي از محل کار خود مراقبتهاي لازم را بهعمل آورند.