بیش از ۸۰۰ تن مواد مخدر کشف شد

سردار ایوب سلیمانی در حاشیه سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: روند مقابله با قاچاق سوخت را ادامه خواهیم داد تا بتوانیم این بحث را به طور کلی به عنوان یک مسئله حل کنیم.

وی با بیان اینکه در موضوع مواد مخدر علاوه بر مرز‌های زمینی در مرز‌های آبی نیز میزان جابه جایی زیاد شده است، ادامه داد: پلیس تا به امروز توانسته بیشترین کشفیات مواد مخدر را داشته باشد به نحوی که در یک سال گذشته بیش از ۸۰۰ تن مواد مخدر کشف شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: با تمهیدات ویژه و برنامه ضربتی که برای سال آینده داریم امیدواریم بتوانیم به میزان قابل توجهی محیط را برای آن‌هایی که امنیت و سلامت جامعه را تهدید می‌کنند، ناامن و از ورود مواد مخدر پیشگیری کنیم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: قاچاق کالا در مرز‌های ورودی و خروجی صورت می‌گیرد؛ در مرز‌های خروجی عمدتا تمرکز بر قاچاق سوخت است که استان بوشهر از استان‌های هدف می‌باشد.

وی درباره قاچاق احشام نیز عنوان کرد: قاچاق دام زنده به صورت مشکلی جدی در کشور مطرح شده بود که می‌توان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امروز مسئله جدی در این حوزه نداریم و موضوع تحت کنترل است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی پلیس برای برگزاری مناسبت‌های مختلفی تاکید کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در امنیت و آرامش کامل برگزار شود.

سردار سلیمانی تامین نظم و امنیت مراسم چهارشنبه آخر سال و آماده باش همه نیرو‌ها و تجهیزات برای تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروزی، افزود: امیدواریم با آیین نامه‌ای که به تصویب شورای امنیت کشور هم رسیده بتوانیم از همکاری بسیج در تامین امنیت محلات در همه ایام سال به ویژه تعطیلات نوروز استفاده کنیم.

وی همچنین عملکرد پلیس استان بوشهر را در عمده شاخص‌های امنیتی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در استان بوشهر هیچ گونه مشکل امنیتی نداریم و همه مرز‌های آبی و معابری که به استان مربوط می‌شود در امنیت کامل به سر می‌برند.