به گزارش افکار نیوز ،مثل اینکه ال جی حسابی برای بازار موبایل برنامه ریزی کرده و پس از معرفی اپتیموس وی یو ، حالا از اولین تلفن همراه جهان با قابلیت ویرایش فایل های ویدیویی سه بعدی با نام LG Optimus ۳D Cube رونمایی کرده که قرار است به زودی توسط اپراتور کره ای SK Telecom در این کشور عرضه شود. این موبایل با ضخامت ۹.۶ میلیمتر، از جد خود (Thrill ۴G) که ۱۱.۹ میلیمتر ضخامت داشت، نازک تر است. اپتیموس سه بعدی از پردازنده دو هسته ای ۱.۲ گیگاهرتزی و فضای ذخیره سازی داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد.

به گفته LG این موبایل اولین گوشی تلفن همراه در دنیا است که می تواند بدون هیچ تجهیزات اضافی، بر روی صفحه ۴.۳ اینچی IPS خود بدون نیاز به عینک سه بعدی از پس ویرایش فایل های عکس و ویدیوی ۳D بر آید. همچنین می توانید با دوربین ۵ مگاپیکسلی که بر روی آن تعببه شده به عکاسی و فیلمبرداری سه بعدی بپردازید.

اپتیموس تری دی کیوب دارای چیپ NFC برای پشتیبانی از برچسب های Tag‪ + ‬ جدید ال جی است که می توانند با حرکت در کنار تلفن، تنظیمات آن را تغییر دهند. LG Optimus ۳D Cube قرار است که از اوایل مارس با اندروید ۲.۳ در کره عرضه شود و هنوز چیزی در خصوص آپدیت آن به اندروید ۴‪. ‬۰ بستنی حصیری گفته نشده است. در خصوص زمان عرضه جهانی و یا قیمت آن هم خبری در دست نیست و باید منتظر کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا در چند روز آینده بمانیم.
منبع: نارنجی