کشف محموله ۱.۵ میلیارد ریالی در کنگان

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس در بندر کنگان، خلیفه هاشمزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تامین امنیت و آسایش مردم از مهمترین دغدغههای نیروی انتظامی است و تمام تلاش خود را برای این امر مهم به کار میبندیم.

وی افزود: شهرستان کنگان از امنیت مطلوبی برخوردار است که با همکاری همه‌جانبه مردم و نیروی انتظامی و با تعامل مسئولان شهرستان محقق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف محموله ۱.۵ میلیارد ریالی قاچاق در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با تلاش ماموران انتظامی شهرستان کنگان در استان بوشهر دو محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

هاشم‌زاده در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: ماموران پاسگاه انتظامی تمبک شهرستان کنگان حین گشت‌زنی در محور کنگان - عسلویه به دو دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از خودرو های متوقف شده ۱۲ جعبه قطعات مربوط به توربین‌های بخار بدون مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه ارزش این دو محموله قاچاق یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده گفت: خودرو های حامل کالای قاچاق توقیف و رانندگان به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند.

هاشم‌زاده یادآور شد: همکاری مردم با نیروی انتظامی بسیار خوب و قابل توجه است و از دلایل موفقیت نیروی انتظامی کنگان نیز همکاری مناسب مردم با این نیرو است.

وی اذعان داشت: با همه توان برای رفاه و آرامش مردم تلاش و فعالیت میکنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.