به گزارش ايسنا، علي اميني معاون عمليات منطقه سه آتش نشاني تهران با بيان اينكه با تماس افرادي با سامانه ۱۲۵ و اعلام غرق شدن احتمالي فرزندشان در استخر يک تالار عروسي واقع در شمال تهران، بلافاصله با هماهنگي ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني، نيروهاي عملياتي ايستگاه ۳۶ و هم چنين گروه ويژه غواصي اين سازمان به صورت همزمان در ساعت ۱۹:۲۸ شب گذشته راهي محل حادثه در خيابان ازگل شدند گفت: شب گذشته درحالي که خانوادهها درسالن اصلي تالار، سرگرم مراسم عروسي بودند کودک سه ساله از روي کنجکاوي ازخانواده خود دورشد وبه گردش در اطراف تالار پرداخت.

وی افزود: خانواده این کودک وقتی که از غیبت فرزندشان باخبر شدند شروع به جستجو کرده وتمامی قسمت‌های مختلف تالار و اطراف آن را جشتجو کرده و هنگامی که هیچ آثاری از وی نیافتند سراسیمه از آتش نشانی درخواست کمک کردند.

امینی گفت: البته کارکنان تالار به گمان این که کودک به داخل استخر افتاده باشد داخل استخر تالار را هم جستجوکردند ولی موفق به کشف او نشدند.

معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی خاطرنشان کرد: گروه غواصی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل، بلافاصله با ابزارآلات مخصوص به اعماق استخر رفته و جسد بی جان «امیر عباس - ح» را از عمق آب ا ستخر بیرون کشیدند.

وی ا فزود: عوامل اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این کودک مرگ وی را به علت خفگی درآب تایید کردند.

اميني نداشتن حفاظ مناسب در کنار استخر وبازيگوشي کودک در اطراف تالار را علت وقوع اين حادثه تاسف بار ذکر کرد.