محدودیت های ترافیکی در روزهای پایانی هفته

به گزارش افکار نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، محدودیت های ترافیكی راه ها، رفت و آمد موتورسیكلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه هجدهم اسفندماه جاری تا ساعت ۲۳ روز جمعه ۱۹ اسفند از محورهای كرج- چالوس ، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعكس ممنوع است.

براساس این گزارش، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز جمعه از کرج تا دهانه شمالی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

همچنین رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

تردد همه کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۳ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۱۸ اسفند و از ساعت هشت بامداد تا ۲۲ روز جمعه ۱۹ اسفند از محور هراز ممنوع است. رفت و آمد همه تریلرها همچنان در این محور ممنوع خواهد بود.

رفت و آمد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت هشت تا ۲۲ روز جمعه ۱۹ اسفندماه در محور تهران - قائم شهر و برعکس ممنوع است.

تردد همه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۵ تا ۲۰ روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور زاهدان – زابل و برعکس ممنوع است.

براساس این گزارش، مركز كنترل ترافیك پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.