کشف ۱۸۹ هزار و ۶۰۰ عددموادمحترقه درکشور

به گزارش برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ تیبا رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو نفر با مشخصات معلوم با یک دستگاه کامیون یخجالی در امر قاچاق انواع کالا از جمله مواد محترقه فعالیت میکنید رسیدگی به موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسوول افزود: با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مشخص شد افراد یاد شده قصد انتقال مواد محترقه از شهرستان ارومیه با جاسازی در کامیون در قالب پوشش بار مواد لبنیاتی به مقصد تهران و سایر استان‌های جنوبی کشور را دارند.

وی ادامه داد: با مشخص شدن این امر ماموران سریعا محل تردد خودروی مذکور را کنترل و موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه آن را متوقف کنید.

سرهنگ تیبا ادامه داد: در بازرسی از خودروی یاد شده ۱۸۹ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه که به طرز ماهرانه در زیر بار مواد لبنی جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان شد: در این زمینه دو نفر دستگیر و به همراه خودروی توقیفی و اموال مکشوفه با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.