رونمایی از نخستین هاب صادراتی محتوا

علی وحدت  رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در مراسم رونمایی نخستین هاب محتوای دیجیتال صادراتی گفت: قرار است در کشور بستری برای صادرات نرم افزار فراهم شود، از همین رو وجود چنین سامانه‌ای در کشور بسیار مهم است. ظرفیت‌هایی که در کشور از نظر نیروی انسانی وجود دارد، نشان می‌دهد که اکنون برای صادرات چنین مواردی فرصت بسیار خوبی فراهم شده است.

اخبار اجتماعی_ رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی، ادامه داد: امیدواریم که تیم شرکت توسعه محتوای پارس دیجیتال که بر روی این موضوع کار کرده‌اند، بتوانند نتیجه مناسبی بگیرند و بتوانند به صادرات نرم‌افزار کمک کنند.

وی در عین حال به مشکلات موجود در بحث صادرات نرم‌افزار در کشور اشاره کرد و گفت: به عنوان مثال مشکلاتی در خصوص صحت‌سنجی بحث صادرات در این حوزه وجود داشت که دفتر فناوری اطلاعات وزارت صمت در این زمینه اقداماتی را شروع کرده و منتظر ارائه نتایج این اقدامات هستیم.

وحدت تصریح کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز خدمت به این پروژه و پروژه‌هایی از این قبیل را از وظایف اصلی خود می‌داند تا بتواند روند امور را تسهیل کرده و اثربخشی چنین فعالیت‌هایی را چند برابر کند؛ چرا که ما در حوزه‌های نرم‌افزاری ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم.