«بزی»؛ شرور معروف جنوب تهران دستگیر شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سرهنگ علیرضا مهرابی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درباره دستگیری یکی از اراذل و اوباش جنوب تهران معروف به بزی اظهار داشت: به دنبال دستگیری یکی از اراذل و اوباش تهران معروف به گاوی با تلاش مأموران یگان امداد در اجرای طرح امنیت محله محور، مدتی بعد اقدامات مأموران برای دستگیری همدستان این متهم و برخی دیگر از اراذل و اوباش درجه ۲ ادامه داشت.

وی ادامه داد: سرانجام مأموران پایگاه ششم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ موفق شدند یکی از اراذل و اوباش معروف میدان غیبی در منطقه جوانمرد قصاب معروف به «بزی» را شناسایی کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم آن منطقه از شرارت‌های این متهم به ستوه آمده بودند، مأموران با تحقیقات میدانی و شناسایی این متهم، ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات مشترک با یگان امداد تهران بزرگ و مأموران پایگاه ششم پلیس امنیت به محل اعزام و برای دستگیری متهمی که جرایمی مانند شرارت، درگیری، ‌ مزاحمت، عربده‌کشی و تهدید با سلاح سرد در پرونده داشت، اقدام کردند.

مهرابی گفت: این متهم چند گذشته، هنگامی که در مغازه یکی از دوستانش در همان محدوده حضور داشت، ‌غافلگیر و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات درباره اقدامات مجرمانه خود به پایگاه ششم پلیس امنیت منتقل شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی در پایان گفت: بعد از تحقیقات کامل، متهم به جرم خود اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل تحویل داده شد و شهروندانی که از اقدامات مجرمانه این فرد شکایتی دارند، می‌توانند به اداره ششم پلیس امنیت عمومی مراجعه کنند.