به گزارش افکارنیوز به نقل ازمهر، چندی قبل ماموران پلیس آگاهی استان قزوین در جریان مرگ مشکوک پسر نوجوانی در یکی از بیمارستان های این شهر قرار گرفتند. کارآگاهان پس از حضور در محل با پیکر بی جان پسر جوانی روبرو شدند که با ضربه های کارد از پا درآمده بود.

در ادامه مشخص شد مقتول از دانش آموزان مدرسه دانش آموزان استثنائی بوده که در جریان درگیری با یکی از همکلاسی های خود با ضربه کارد او به قتل رسیده بود. متهم ۲۰ ساله به نام محمد نیز پس از این جنایت از مدرسه گریخته بود.

تحقیقات پلیس نشان داد، مقتول و محمد از مدتی قبل با هم اختلاف شدیدی داشته و چند بار با یکدیگر درگیر شده بودند. محمد یک بار نیز چند ماه قبل مقتول را با ضربه کارد مجروح کرده بود که با رضایت خانواده مقتول از مجازات رها پیدا کرده بود.

سرهنگ امیری – رئیس پلیس آگاهی استان قزوین - با اشاره به این خبر گفت: ماموران پس از اطلاع از ماجرا تحقیقات گسترده ای را آغاز کرده و موفق به دستگیری متهم شدند. پسر جوان که ناشنوا است پس از انتقال به اداره آگاهی با کمک یکی از معلمان مدرسه تحت بازجوئی قرار گرفت و به قتل دوستش به خاطر اختلافات قدیمی اعتراف کرد.

در ادامه متهم برای بررسی سلامت روحی و روانی اش به پزشکی قانونی منتقل شد تا با تکمیل تحقیقات پرونده اش به دادگاه فرستاده شود.