به گزارش افکار نیوز به نقل از پانا،سرهنگ حسین رمزی در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس با اشاره به عملکرد این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهارداشت: در یک ماه گذشته ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر از جمله ۵۹ کیلوگرم حشیش، شیشه و تریاک کشف و ضبط شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سلماس افزود: در مدت یک ماه اخیر ۳۲ نفر توزیع کننده و ۷نفر قاچاقچی و ۲ قبضه اسلحه شکاری کشف و دستگیری شده است.
وی با بیان اینکه با اشرافیت کامل اطلاعاتی بر منطقه گفت: مأموران انتظامی و پلیس مواد مخدر این شهرستان فرصت فعالیت سوداگرن مرگ در سلماس را نداده و سایه به سایه متخلفان را دنبال، دستگیر و تحویل قانون خواهند داد.

جانشین فرماندهی هنگ مرزی شهرستان سلماس همچنین در ادامه این جلسه اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتمال انتقال مواد توسط سوداگران مرگ به کشور با خبر شدند.

سرهنگ حسن زینال نژاد افزود: مأموران با افزایش اقدامات اطلاعاتی خود از قصد قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از طریق مرز مطلع شده و پس از ساعاتی کمین در نقاط احتمالی ورود سوداگران مرگ با آنان درگیر شدند.

وی یادآور شد: مرزبانان این فرماندهی با قدرت، سرتاسر نوار مرزی شهرستان سلماس را تحت کنترل خود داشته و اجازه نمی‌دهند قاچاقچیان و سوداگران مرگ با اعمال سودجویانه خود، نیروی پویا و جوان کشور را نابود سازند.

شایان ذکر است در این جلسه اعضای شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سلماس ضمن ارائه گزارش از عملکرد اداره و نهاد خود، پیشنهادات و نظراتی به منظور برنامهریزی در راستای تحقق اهداف کمیته مبارزه با مواد مخدر ارائه دادند.