به گزارش افکارنیوز، عبدالمحمد شعرانی در گفتوگو با فارس گفت: نمایشگاه عکس کالو چهارمین نمایشگاه عکس در چهار سال اخیر است که در ایام عید نوروز برپا میشود و نهمین نمایشگاه در استانهاست که با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است.

وی افزود: ۳۰ قطعه عکس از عکاسان مطرح عباس کوثری، حسین فخرایی، عبدالمحمد شعرانی، محمود صادقی، شهاب میرزایی و یاسین محمدی پیرامون مدرسه و فعالیت‌های آن در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است که روزانه میزبان میهمانانی از سراسر کشور اسلامی هستیم و تنها مدرسه کشوریم که در ایام عید نوروز به روی مردم باز است.

شعرانی اضافه کرد: مدرسه کالو به جاذبه‌های دیدنی استان افزوده شده و مردم روستا با مهمان‌نوازی از مسافران استقبال می‌کنند و روزانه ده‌ها مسافر از شهرها و استان‌های کشور از نمایشگاه عکس، موزه و مدرسه کالو بازدید می‌کنند و علاوه بر آن از ساحل دریا و مناظر طبیعی روستا بهره می‌برند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲۹ اسفند ۹۰ آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

معاون آموزش و نوآوری اداره آموزش و پرورش بردخون نیز در بازدید از نمایشگاه عکس مدرسه کالو گفت: امروز کالو به نمادی از کار و تلاش و جهاد علمی تبدیل شده است که مشتاقان بسیاری برای آگاهی از آن به سوی مدرسه می‌آیند و روزانه از فضای قدیمی و جدید مدرسه بازدید می‌کنند.

بهرام حسینیپناه افزود: آنچه موجب ماندگاری این تلاش شده صداقت و پشتکار معلم مدرسه و عشق به راه و هدف مقدسی است که انتخاب کرده است.