محدودیت‌های ترافیکی امروز تهران اعلام شد

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: باتوجه به مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح اجرا شده است.

اخبار اجتماعی-وی افزود: این محدودیت‌ها در طول خیابان‌های آزادی، انقلاب و دماوند خواهد بود، افزود: محدودیت های ترافیکی در خیابان دماوند از تقاطع بزرگراه امام علی (ع) شروع و تا میدان آزادی و سه راه فرودگاه مهرآباد، ادامه دارد.

سردار مهماندار با بیان اینکه هیچ وسیله نقلیه‌ای در طول این خیابان‌ها حق تردد ندارد، بیان کرد: همکاران شب گذشته، این خیابان ها را از خودرو‌های پارک شده، پاکسازی کردند تا شرایط برای حضور هموطنان و همشهریان گرامی تسهیل شود.

وی گفت: با توجه به برگزاری نماز در دانشگاه تهران، توقف وسایل نقلیه در خیابان‌های اطراف این دانشگاه و بلوار کشاورز ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه امروز طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا را در پایتخت نخواهیم داشت، افزود: با توجه به اینکه امروز در استان تهران تعطیل رسمی اعلام شده  استفاده از حمل و نقل عمومی را به شهروندان توصیه می‌کنیم.

سردار مهماندار ادامه داد: هموطنانی که از سمت شرق یا جنوب برای شرکت در مراسم امروز وارد تهران می‌شوند، می‌توانند از پارکینگ‌های حرم مطهر امام خمینی (ره) برای پارک کردن خودروهایشان استفاده کنند.