به گزارش افکارنیوز به نقل از ايلنا، مدیرروابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: برخورد دو خوردوی سواری سمند و پراید درکیلومتر۳۵جاده قديم کاشان _نطنز باعث وقوع تصادفی مرگبار و فوت ۷ نفراز شهروندان و مجروحیت یک نفر شد.

" روح الله فدایی " در گفتگو با خبرنگارایلنا درکاشان؛ با اعلام این خبرگفت: مامورین امداد و نجات مستقر در ایستگاه شماره ۲ سازمان پس از اطلاع از این حادثه از طریق شماره ۱۲۵، درساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه مورخ ۹/۱ / ۹۱ بلافاصله درمحل حاضر و اقدامات لازم راجهت جلوگیری از انفجار خودرو، خروج متوفیان و مصدوم گرفتاراز داخل خودروها معمول و جهت مداوا به عوامل امدادی تحویل دادند.

روح الله فدائی افزود: به علت شدت حادثه تمام ۴ سرنشین خودروی پراید متاسفانه فوت و از ۴سرنشین خودروی سمند نیز ۳ نفر فوت نمودند.

وي در ادامه از رانندگان عزیز خواست تا توصیه های ایمنی را جدی گرفته وضمن رعایت قوانین راهنمائی ورانندگی وحرکت باسرعت مطمئنه ازبروز اینگونه حوادث ناگوار جلوگیری بعمل آورندواز هموطنان عزیز درخواست نمود تا در مواقع بروز سوانح رانندگی از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده ومامورین امداد ونجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری رادرانجام وظیفه خود یاری نمایند.