مدیر عامل امداد خودرو سایپا اعلام کرد: نظرسنجی ها از امداد خواهان در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا نشان می دهد امداد خودرو سایپا با کسب ۹۶درصد رضایت مشتریان به رکورد جدیدی در صنعت خودرو کشور دست یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا؛ احمد کرفی گفت: واحد پیگیری و ارزیابی امداد خودرو سایپا در تماس با امدادخواهان؛ نحوه ارائه خدمات، سرعت، کیفیت و رضایت از خدمات امدادی را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.
کرفی افزود: واحد ارزیابی خدمات امدادی در شرکت امداد خودرو سایپا از سال ۱۳۸۲ این مسئولیت را با موفقیت انجام داده است و بسیاری از طرح و برنامه هایی که از لحاظ کیفی و کمی در این شرکت اجراء شده بر اساس نتایج و تحلیل های این واحد از نقطه نظرات مشتریان صورت گرفته است.
کرفی خاطرنشان کرد: حفظ استاندارد بین المللی میانگین انتظار خدمات امدادی و رضایت مشتریان دو مولفه اصلی شرکت امداد خودرو سایپا در خدمات امدادی بوده است و توانسته ایم موفقیت های خوبی در این دو حوزه بدست آوریم.
مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه گفت: مسافران در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس بگیرند یا از طریق ۱۰۰۰۹۶۵۵ ارتباط برقرار کنند.