قیمت غذای دانشجویی در سال ۹۱ اعلام شد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا،دانشگاه تربيت مدرس در سال ۹۱، قيمت غذاي كم هزينه را ۲ هزار و ۹۰۰ ريال، غذاي متوسط هزينه ۳ هزار و ۵۰۰ ريال و غذاي پرهزينه ۴ هزار و ۸۵۰ ريال اعلام كرد.

دانشگاه تربیت مدرس در راستای افزایش قیمت غذای دانشجویی، برای غذای کم هزینه، لوبیا پلو، عدس پلو، استانبولی پلو برای ناهار، خوراک کشک بادمجان، خوراک ماکارونی، خوراک کوکو(سیب زمینی و سبزی) و خوراک الویه برای شام، غذاهای متوسط هزینه، چلو کباب کوبیده، چلوخورشت قیمه، چلوخورشت کرفس و چلوخورشت قورمه سبزی برای نهار و سبزی پلو با گوشت، سبزی پلو با تن ماهی و خوراک کباب کوبیده برای شام، غذاهای پرهزینه، زرشک پلو با مرغ، مرصع پلو با مرغ، چلوخورشت فسنجان، چلو جوجه کباب و سبزی پلو با ماهی قزل آلا برای ناهار و خوراک شنیسل مرغ برای شام در نظر گرفته است.

تاریخ اجرای بخشنامه صندوق رفاه برای کلیه دانشگاه‌های کشور از اول مهرماه ۹۰ بوده است که بر اساس تصویب هیات رییسه دانشگاه تربیت مدرس این بخشنامه از ابتدای سال ۹۱ اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش از سال ۸۵ تا کنون هیچ گونه افزایشی در قیمت غذا داده نشده است.

دانشجویانی که شرایط استفاده از وام صندوق رفاه وزارت علوم را دارند می‌توانند جهت دریافت وام تغذیه به اداره خدمات دانشجویی مراجعه کنند.