به گزارش افکارنیوز، آذر نظری در گفتگو با مهر با بیان اینکه ثبت نام طرح ملی رحمت به اتمام رسیده است گفت: در مجموع شهرستانهای استان تهران پنج هزار نفر ثبت نام کرده اند ولی هنوز آمار تهران تکمیل نشده که احتمالا بیش از ۱۵ هزار نفر ثبت نامی خواهیم داشت و این طرح اول اردیبهشت ماه آغاز می شود.

وی افزود: در طرح ملی رحمت متقاضیان(دختران و بانوان تهرانی) تحت آموزشهایی اعم از آموزش همسرداری، تربیت فرزند، حجاب، بصیرت افزایی، آموزشهای امداد و نجات و آسیب شناسی در فضای مجازی و… قرار می گیرند که این آموزشها در دو ترم ۱۶ جلسه ای و هر جلسه ۹۰ دقیقه در پایگاههای بسیج و مدارس توسط اساتید حوزه علمیه(سطح پایه ۲)، کارشناسان علوم الهیات و امدادگران زن در هلال احمر انجام می شود.

" طرح تحرک " هنوز ابلاغ نشده است

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه هنوز طرح تحرک از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است گفت: این طرح در دل طرح تحول اجتماعی گنجانده شده که مربوط به تحکیم خانواده است. در این طرح ۲۳ برنامه و ۷۷ فعالیت تعریف شده که با محوریت خانواده زن برنامه ریزی شده است.

اول اردیبهشت استانداری لباس فرم می پوشد

نظری در مورد زمان استفاده از لباس فرم در استانداری گفت: نوسانات بازار موجب شد تا طرف قرارداد برای تامین پارچه با مشکل مواجه شود ولی مشکلات برطرف شده و اول اردیبهشت ماه کارمندان استانداری لباس فرم می پوشند.