به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، نتایج مرحله مقدماتی ۴ لیگ ربات هفتمین مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران - ۲۰۱۲ اعلام شد.
بر این اساس نتیجه لیگ رباتهای فوتبالیست سایز کوچک به شرح زیر است:
تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد با کسب ۵ امتیاز در برابر تیمKN۲C دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با کسب صفر امتیاز به برتری دست یابد.



مرحله مقدماتی لیگ ربات فوتبالیست سایز کوچک
تیم پارسیان دانشگاه امیر کبیر تهران در برابر تیم دانشگاه تربیت معلم خوارزمی قرار گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر بازی به پایان یافت.

تیم امید از دانشگاه شاهد با کسب یک امتیاز در برابر تیم cyrus از دانشگاه شهید بهشتی تهران با کسب صفر امتیاز به برتری دست یافت.

تیم Immortals از دانشگاه علم و صنعت و تیم smart بخش آزادپارسیان از دانشگاه امیر کبیر تهران با کسب امتیاز برابر ۱۰ به تساوی رسیدند.

تیمsoccerstar دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با کسب صفر امیتاز در برای تیم Immortals از دانشگاه علم و صنعت با کسب ۱۰ امتیاز بازی را واگذار کرد.

در ادامه این رقابتها تیم kavak از دانشگاه تربیت معلم خوارزمی صفر و تیم " امید " دانشگاه شاهد یک امتیاز کسب کرد.

تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب ۶ امیتاز در برابر تیم N۲C دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی با کسب صفر امتیاز به برتری دست یافت.

تیم cyrus از دانشگاه شهید بهشتی تهران به تساوی در برابر تیم پارسیان از دانشگاه امیر کبیر تهران با کسب ۱۰ امتیاز رسیدند.

تیم Smart از بخش آزاد صفر امتیاز در برابر تیم cyrus از دانشگاه شهید بهشتی تهران با کسب ۱۰ بازی را واگذار کرد.
همچنین تیم CRL از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در برابر تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین با نتیجه صفر بر ۱۰
با برتری تیم MRL به کار خود پایان داد.

نتایج لیگ ربات خانگی
در لیگ ربات خانگی که قرار بود با حضور ۴ تیم برگزار شود تیمهای strive از چین و wro از دانشگاه یزد به علت عدم آمادگی رباتها از شرکت در مسابقات انصراف دادند و تنها تیمهای MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و borg از دانشگاه گرونگین هلند رقابتهای این لیگ را ادامه دادند.

در مرحله مقدماتی و در مرحله معرفی قابلیتهای ربات تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین هزار و ۵۵ امتیاز کسب کرد و تیم هلندی موفق به کسب هزار امتیاز شد.




در مرحله تشخیص افراد در داخل خانه، تیم MRL موفق به کسب ۲۵۰ شد و تیم هلندی در این مرحله امتیازی کسب نکرد.

در مرحله دنبال کردن انسان در محیطهای شلوغ تیم MRL، ۱۵۰ امتیاز و تیم هلندی ۵۰ امتیاز کسب کرد.

در این لیگ تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب هزار و ۴۵۵ امتیاز پیشتاز این لیگ است. امتیاز تیم هلندی هزار و ۵۰ امتیاز اعلام شد.

رباتها تیم انسانها را شکست دادند

پس از تساوی اولین بازی فوتبال میان انسان و ربات، در دومین رقابتهای فوتبال انسان و ربات تیم MRL دانشگاه آزاد قزوین توانست با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد.


نتایج مقدماتی لیگ ربات فوتبالیست سایز استاندارد(نائو)
در مرحله مقدماتی لیگ ربات فوتبالیست استاندارد(نائو) که با حضور ۶ تیم برگزار شد، نتایج به شرح زیر است:
تیم برلین یونایتد از آلمان یک / تیم Kouretes از یونان صفر
تیم Dutch nao team از هلند صفر / تیم Kouretes از یونان صفر
تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ۱ / تیم Autman از دانشگاه امیر کبیر صفر
تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ۳ / تیم dreamwing sp از چین صفر
تیم Autman از دانشگاه امیر کبیر تهران ۱۰ / تیم dreamwing sp از چین صفر

شکست قهرمان جهان از یک تیم ایرانی در لیگ ربات فوتبالیست انسان نما سایز کوچک

در این رقابتهای لیگ رباتهای انسان نما فوتبالیست سایز کوچک تیم behrobot از شرکت " به ربات " اصفهان با نتیجه ۳ بر یک تیم Fumanoids از دانشگاه برلین آلمان را مغلوب کرد.

در این لیگ که با حضور ۱۲ تیم برگزار شد تیمها در ۴ گروه ۳ تیمی به مصاف هم رفتند که در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه ۲ تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

در پایان مرحله مقدماتی تیمهای YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و تیم پرند از دانشگاه آزاد اسلامی پرند از گروه یک، تیمهای behrobot از شرکت به ربات اصفهان و تیم Fumanoids از دانشگاه برلین آلمان از گروه دو، تیمهای sorobo از دانشگاه آزاد صوفیان و MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از گروه چهار تیمهای راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی هستند.

در مرحله یک چهارم نهایی تیمهای یزد با آلمان، پرند با به ربات اصفهان، امیرکبیر با MRL دانشگاه آزاد قزوین و زنجان با دانشگاه صوفیان بازی خواهند داشت.