هم مطالب مطرح شده توسط وی طبق گزارش خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

* خاتمی پس از ریاست‌جمهوری خود اعلام کرد به این حقیقت رسیدم که مبانی لیبرالیسمی تنها راه اداره جوامع است

*در هشت سال دوران اصلاحات آتش تهیه بر روی ارزش‌ها و بسیج ریخته می‌شد.


*آیت‌الله فاضل لنکرانی در بیان خاطراتی گفت که روزی به نزد امام خمینی(ره) رفتم و به ایشان گفتم چرا با بنی صدر برخورد نمی‌کنید؟ امام(ره) فرمودند مگر چه اتفاقی افتاده است؟ برخورد با بنی صدر برخورد با رأی ملت است و اگر با وی برخورد کنیم مردم فکر می‌کنند ما دیکتاتور هستیم. باید بنی صدر به فعالیت خود ادامه دهد تا مردم متوجه شوند در چه خط و چه جریانی حرکت می‌کند و آنگاه خود قضاوت کرده و با وی برخورد کنند.


* برخی‌ فکر می‌کنند بنی صدر از کشور فرار کرد که در اینجا باید گفت نظام اسلامی به بنی صدر اجازه داد تا از کشور خارج شود و حتی ۲هواپیمای جنگنده‌ای که از پایگاه هوایی نوژه به تعقیب هواپیمای حامل بنی صدر اعزام شد ترفند نظام انقلاب اسلامی بود.


* همه مشاهده کردند که بنی صدر با لباس زنانه از کشور خارج شد و اکنون وی چادر فرار خود را به مجید توکلی یکی از عناصر جریان فتنه در دانشگاه امیرکبیر تقدیم کرد تا به وسیله آن از دست مأموران امنیتی فرار کند.

* در فتنه سال گذشته دیدیم که فتنه گران حتی شعارهایی به نفع رضا پهلوی، ‌ مسعود رجوی و ربع پهلوی دادند اما حتی یکی از آنها نیز در حمایت از بنی صدر شعار نداد چون مشخص بود که بنی صدر با اقداماتی که در کشور انجام داد آبروی خود را به طور کامل ریخته است.


*به طور کلی در کشورهای دنیا پلیس ضد شورش برای مقابله با شورش‌های خیابانی اقدام می‌کند و ممکن است سپاه پاسداران، بسیج و نیروهای یگان ویژه نیز اشتباه کرده باشند.

* کسانی که معترض هستند و با حضور غیرقانونی در خیابان‌ها قصد تخریب اموال عمومی و خصوصی را دارند اگر بخشی از مردم عادی نیز در میان این عناصر باشند عدم برخورد با آنها امری غیرممکن است.


*(در پاسخ به این سوال که چرا بسیجیانی که در جریان فتنه سال ۸۸ به شهادت رسیده‌اند گمنام‌اند) افرادی که حامی جریان فتنه هستند و حتی معاندان انقلاب اسلامی اگر از هویت خانواده‌های این شهدا اطلاعی پیدا کنند خانواده‌های آنان امنیت جانی نخواهند داشت.