به گزارش افکارنیوز به نقل از روابطعمومی دانشکده علوم حدیث، زمان برگزاری آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب دانشکده علوم حدیث از ۲۹ اردیبهشت به پنجم خرداد تغییر کرد.

دانشکده مجازی علوم حدیثاعلام کرد: آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد ویژه طلاب روز جمعه پنج خرداد ماه سال جاری در شهرهای تهران و قم در محل دانشکده علوم حدیثو نمایندگی‌های مرکز برگزار می‌شود.

همچنین تاکید شد: دانشکده علوم حدیثبر اساس مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور از بین برادران و خواهران طلبه واجد شرایط برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد از طریق آزمون اختصاصی به دو شیوه حضوری و الکترونیکی(مجازی) دانشجو می­­‌پذیرد.

در این اطلاعیه آمده است: شیوه حضوری مقطع کارشناسی ارشد به شیوه آموزشی و پژوهشی برگزار می شود که شامل ۲۸ واحد دروس تخصصی و چهار واحد پایان نامه است که در برخی از رشته‌ها دروسی نیز به عنوان پیش نیاز و جبرانی ارائه می­‌شود.

در شیوه الکترونیکی تحصیل در این شیوه کاملا غیر حضوری و از طریق اینترنت است و آزمون‌های دروس به صورت حضوری در تهران، قم، مشهد، اصفهان یا یکی از نمایندگی‌های مرکز در سراسر ایران و خارج از ایران برگزار می‌شود.

در پایان عنوان شد: تمام دروس دانشگاهی به صورت چند رسانهای تولید شده و از طریق سایت دانشکده در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.