بازیکنان تیم ملی ساحلی به خودرو داخلی هم راضی هستند

علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پاسخ به این پرسش که او و شاگردانش پس از کسب مقام سوم جام جهانی دنبال حواله خودرو هستند یا خیر، تأکید کرد: باید عرض کنم که در این مدت فدراسیون فوتبال حمایت لازم را از تیم ملی داشته است. پاداش‌های گذشته همه تسویه شده است و در جام جهانی هم پاداش هر پیروزی به اعضای تیم پرداخت شد، اما خواسته ما چیز دیگری است. حق این بازیکنان خیلی بیشتر از اینهاست. بازیکنان ما دنبال حواله خودروهای وارداتی نیستند و خودشان را وارد این مسائل نمی‌کنند. بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی به یک خودروی داخلی هم راضی هستند.

خواهش من از مسئولان این است که شرایطی را فراهم کنند که اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی یک خودروی داخلی به قیمت کارخانه دریافت کنند. این تفاوت‌ها اذیت‌کننده است و باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی نگاه ویژه‌تری داشته باشند. 

وی در پایان اظهار داشت: جا دارد یک بار دیگر کسب مقام سوم را به مردم ایران تبریک بگویم. همین‌طور قدردان زحمات همه اعضای تیم از مدیریت، کادر فنی، کادر پزشکی، کادر تدارکات و رسانه‌ای تیم ملی و بازیکنان باشم. همه تیم در موفقیت تیم و سومی جام جهانی تلاش کردند و ما با یک کار گروهی توانستیم به موفقیت برسیم.

بازیکنان تیم ملی ساحلی به خودرو داخلی هم راضی هستند