عملیات اجرایی ۱۰۰ پروژه بهسازی معابر شهر اردبیل آغاز شد

حمید لطف‌اللهیان پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های بهسازی معابر در سطح شهر اردبیل اظهار داشت: از آغاز فصل کاری جدید عملیاتی اجرایی بیش از 100 پروژه بهسازی معابر شهر اردبیل آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی جزو اولویت‌های کاری شهرداری است، گفت: شهرداری در کنار مسائل مربوط به توسعه فرهنگی به بهسازی و لکه‌گیری معابر توجه ویژه دارد و با شروع فصل کاری بهسازی و لکه گیری معابر نیز که جزو وظایف کاری شهرداری بوده، آغاز شده است.

وی از زیرسازی و لکه‌گیری معابر شهرک رسالت که جزو مطالبات ساکنان این منطقه بود خبر داد و افزود: یک مورد لکه گیری به مساحت 500 متر در شهرک رسالت در حوالی مسجد الزهرا(س) و یک مورد عملیات زیرسازی و آسفالت‌ریزی به مساحت 350 متر در ورودی جدید شهرک رسالت نرسیده به کلانتری 13 در حال اجرا است.

شهردار اردبیل اظهار کرد: علاوه بر پروژه زیرسازی شهرک رسالت پروژه‌های بهسازی محله قاسمیه، شهرک رجایی و محله جوادیه، جدول گذاری شهرک سینا،  3 مورد پازل چینی در میدان وحدت و حد فاصل میدان فاطمیون و میدان جهاد و 2 مورد احداث سرویس بهداشتی از دیگر برنامه‌های در حال اجرای شهرداری در منطقه چهار اردبیل است.

وی بیان کرد: در سایر مناطق شهرداری اردبیل نیز عملیات عمرانی در حوزه زیرسازی و بهسازی معابر در حال اجرا بوده تا بتوانیم در فصل کاری جدید این معابر را برای عبور و مرور راحت شهروندان آماده‌سازی کنیم و از مشکلات در این حوزه کاهش دهیم.