۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل اختصاص یافت

خلیل محبت‌خواه صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های کوثر و خلخال اظهار داشت: امسال 20 میلیارد تومان اعتبار برای جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل از محل اعتبارات ملی اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات بتوانیم شاهد اجرا و توسعه راه‌های مواصلاتی استان اردبیل بوده و در این حوزه اقدامات مناسب و شایسته‌ای را انجام دهیم تا از این طریق ایمنی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان اردبیل ارتقا و افزایش یابد.

وی افزود: به دلیل وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی شهرستان‌های کوثر و خلخال 10 درصد از اعتبارات استانی به این دو شهرستان اختصاص می‌یابد که انتظار می‌رود با تخصیص این اعتبارات شاهد ارتقای راه‌های مواصلاتی در این منطقه باشیم.

محبت‌خواه با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته به راه و شهرسازی استان اردبیل در سال 94 بیان کرد: در 6 ماهه دوم سال گذشته 14 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ملی استان اردبیل تخصیص یافت و برای اجرای این پروژه‌ها در سطح استان اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه اعتبارات سد گیوی نیز امسال به صورت 100 درصد اختصاص می یابد، گفت: با توجه به اینکه این پروژه از مهمترین اولویت‌ها بوده برای اجرای و تکمیل آن باید اهتمام ویژه‌ای به کار بسته شود و با تخصیص کامل اعتبارات پروژه بتوانیم شاهد تسریع و بهره‌برداری از آن باشیم.