محورهای مواصلاتی شهرستان بیله‌سوار ایمن‌سازی می‌شود

ضیا فکری صبح امروز در بازدید از محورهای ارتباطی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: برنامه‌های راهداری بهاره در محورهای مواصلاتی این شهرستان به صورت مستمر در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله‌سوار بیان کرد: اکیپ‌های راهداری بیله‌سوار در ادامه عملیات راهداری ویژه بهاری، لایروبی کانال‌ها، ترمیم شانه، تیغ زنی حریم جاده، شستشوی علایم رانندگی و بازبینی آن در محورهای ارتباطی این شهرستان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به بارش‌های مداوم بهاری در این شهرستان بیله‌سوار افزود: رویش علف در حریم و کانال‌های کنار جاده در طول ماه گذشته سبب انسداد کانال‌ها و آبروها در برخی محورها شده بود که با برنامه‌ریزی مشخص اقدامات لازم توسط اکیپ‌های این اداره انجام شد.

فکری در مورد وقوع آتش‌سوزی‌های سال گذشته مزارع در شهرستان بیله‌سوار گفت: حریم‌زنی توسط گریدرها مورد تاکید این اداره است تا قبل از فصل برداشت، راهداران این اداره با بکارگیری ماشین‌آلات عملیات حریم‌زنی را در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی به ترتیب اولویت اجرا می‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بیله‌سوار با اشاره به اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان تصریح کرد:‌ اصلاح و حذف نقاط پرحادثه در جاده‌های شهرستان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های راهداری اداره راه و شهرسازی بیله‌سوار اجرا می‌شود.