مطالبات جانبازان شهرستان خلخال عملیاتی شود

علی نظری ظهر امروز در آئین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت ابوالفصل(ع) و روز جانباز در خلخال اظهار داشت: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جانبازان 8 سال دفاع مقدس در راه دفاع از نظام و انقلاب امری ستودنی است و باید قدردان این تلاش‌ها و جانفشانی‌ها باشیم.

وی وجود جانبازان و ایثارگران را منشا خیر و برکت برای کشور دانست و تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا خواسته‌ها و مطالبات این قشر را برآورده کنیم چرا که هر چقدر به این افراد خدمات‌رسانی شود نمی‌توانیم زحمات و تلاش‌های آنها را در 8 سال دفاع مقدس جبران کنیم.

فرماندار شهرستان خلخال با تاکید بر فراهم‌سازی زمینه آسایش و راحتی جانبازان در شهرستان خلخال بیان کرد:‌ ایثارگران و جانبازان مایه مباهات شهرستان و افتخاری بزرگ برای ما و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس به شمار می‌روند و باید تمامی تمهیدات لازم برای راحتی آنها فراهم شود.

نظری تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدای والامقام، جانبازان، ایثارگران و آزادگان 8 سال دفاع مقدس را برای همگان ضروری دانست و گفت:‌ تمامی مردم و مسئولان در مقابل این قشر که برای راحتی و آسایش ما از تمامی دارایی و جان خود گذشتند، دین سنگینی داریم و باید در مقابل این رشادت‌ها ادای دین کنیم.

وی افزود:‌ نباید ایثارگران و جانبازان توسط هیچ مسئولی و یا عامه مردم مورد بی‌احترامی قرار بگیرند چرا که امنیت و آرامش کنونی جامعه را در عرصه‌های مختلف در حال حاضر مدیون این رشادت‌ها هستیم چرا که اگر این افراد نبودند که با گذشتن از جان خود برای کشور نظام و انقلاب جانفشانی کنند دشمنان به خواسته‌های خود دست می‌یافتند.

فرماندار شهرستان خلخال اظهار کرد: دین ما در مقابل خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان ادای احترام و ارائه خدمات و نیز ترویج آرمان‌های و اهداف این قشر در جامعه است و باید در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای به ویژه از سوی مسئولان در شهرستان انجام شود.