افتتاح فرستنده دیجیتالی روستای لرد در بخش شاهرود خلخال

با حضور فرماندار خلخال و مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل و جمعی از معاون و مسئولین ادارات شهرستان خلخال فرستنده دیجیتالی روستای لرد در بخش شاهرود شهرستان خلخال به بهره برداری رسید.

در این مراسم علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال از زحمات مجموعه و مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل تقدیر و بهره مندی اهالی شهرستان خلخال و روستای بزرگ لرد از امکانات فرستنده دیجیتال را خدماتی شایسته از سوی نظام دانست.

روستای لرد یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان خلخال و استان اردبیل است که بیش از یک هزار صد و خانوار و با جمعیت بیش از چهار هزار نفر بوده که پیگیری لازم جهت تبدیل شدن این روستای بزرگ به شهر از سوی فرمانداری شهرستان خلخال در برنامه قرار دارد و مستندات لازم ارسال شده است.

 

فرماندار خلخال همچنین توجه به روستاها در دورترین نقاط شهرستان  را از اولویت دولت تدبیر و امید دانست و افزود: تلاش برای افزایش پوشش دیجیتالی از سوی فرمانداری این شهرستان با تعامل صدا و سیمای مرکز استان در برنامه بوده و انشاالله با اولویت تمامی روستاها از این پوشش برخوردار خواهند شد.

در این مراسم حجت الله مصطفایی معاونت فنی صدا وسیمای مرکز اردبیل نیز با تقدیر از توجهات فرماندار و مسئول امور عمرانی فرمانداری شهرستان خلخال در تخصیص اعتبارات در بخش پوشش دیجیتال گفت: برای راه اندازی پوشش دیجیتالی تلویزیونی روستای بزرگ لرد شاهرود بیش از 150 میلیون تومان هزینه شده است که بیش از یک هزار خانواده روستای لرد از پوشش دیجیتال تلویزیون جمهوری اسلامی ایران برخوردار و 18 کانال تلویزیونی و 20 کانال رادیویی را به صورت دیجیتال دریافت خواهند کرد.