۱۰ روستای شهرستان نیر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند

محسن قنبری در جلسه بررسی مشکلات آب شرب روستایی شهرستا ننیر اظهار داشت: برای آبرسانی به تعداد 10 روستای شهرستان نیر مبلغ 28 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی اختصاص یافته است.

 وی افزود: این مبلغ از اعتبارات سال 94 صندوق توسعه ملی بوده که برای آبرسانی به این تعداد روستا در شهرستان در نظر گرفته شده است تا بتوانیم ساکنان این روستاها را از منابع آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند کنیم.

 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار مجدد در سال جدید از این صندوق امیدواریم که تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان نیر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

 قنبری گفت: تمام تلاش همکاران شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بر این است که با توجه به سردسیری منطقه  قبل از رسیدن فصل سرما آبرسانی به 10 روستا به اتمام برسد و اهالی روستاهای هدف از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شوند.

 وی با تاکید بر همکاری و مساعدت فرمانداری  شهرستان نیر در زمینه تکمیل پروژه‌های آبرسانی در شهرستان نیر تصریح کرد: تمامی تلاش این شرکت بر این است تا بتوانیم با آبرسانی به روستاها مینه راحتی و آسایش هر چه بیشتر ساکنان این مناطق را فراهم آوریم که همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه می‌تواند یاریگر ما در رسیدن به این هدف باشد.