بهسازی کانال های شهری اصلاندوز در انتظار تدبیر شهرداری

آبگرفتگی شدید در بزرگراه جمهوری واقع در ورودی شهر اصلاندوز همچنان با کم توجهی مسئولان به یک معضل همیشگی تبدیل شده است.

 

خیابان این بزرگراه در یکی دو ساعت راه افتادن آب کشاورزی در جوی ها به برکه‌ای تبدیل شده و در مدت زمان کوتاهی خیابان پر از آب می‌شود.

 

ساکنان و مغازه داران هر بار که آب از داخل جوی ها جاری می شود، نگران آب‌گرفتگی معابر، ترافیک، پر شدن آب در خیابان، زدن زباله‌ها از داخل کانال‌های آب به بیرون و خیابان و چندین مشکل دیگر می شوند.

این فیلم را ببینید....

 

 

"جبرییل سروی" از مغازه داران این خیابان می گوید:برای حل این معضل شهری بارها مکاتباتی به رده های بالا صورت گرفته اما پاسخی از سوی مسئولان داده نشده است.

 

وی افزود:با توجه به اینکه مغازه ام مکانیکی است و با این شغل امرار معاش می کنم رانندگان بخاطر این وضعیت نمی توانند به مغازه ام ورود کنند که سایر همکاران نیز شرایطی مشابه دارند.

 

یک شهروند نیز گفت:رانندگانی که از این مسیر عبور می کنند از نفوذ آب در ماشین های خود و همچنین بالا آمدن آب تا سطح موتور ماشین ها خبر داده و عنوان می کنند که چندین دستگاه از وسایل نقلیه به همین علت در این مسیر دچار خرابی می شوند.

 

این که چرا چنین مشکلاتی ایجاد می‌شود، یک سئوال تکراری است، اما سئوال‌های اصلی این جاست که اصلاح و بهسازی معابر و کانال‌های آب در سطح شهر مگر چه‌ قدر زمان و بودجه می‌خواهد؟ و تاکنون شهرداری و شورای شهر چند طرح و برنامه جهت رفع این مشکل، ارائه داده‌اند؟

 

با این حال مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر با همت و تلاش خود همواره به دنبال ارائه خدمات به شهر و شهروندان اصلاندوزی در راستای کسب رضایت حداکثری شهروندان در رسیدن به شهری آباد و مدرن بوده اند که امید است برای حل این معضل شهری نیز تصمیمات اساسی و جدی تری اتخاذ کنند.