اولین زمین استاندارد گلف کشور در اردبیل ایجاد می‌شود

مهرداد کابلی ظهر جمعه در حاشیه بازدید از شهرستان نمین طی گفتگو با خبرنگار مهر اضافه کرد: این مهم در صورتی قابل تحقق است که با درخواست این هیئت مبنی بر واگذاری زمین در منطقه ویژه اقتصادی نمین موافقت شود.

وی با بیان اینکه درخواست اختصاص زمین از این منطقه ارائه شده است، یادآور شد: پیشنهاد داده ایم از مجموع ۹۰۰ هکتار زمین و فضای سبز منطقه ویژه نمین ۱۰ درصد برای ساخت زمین گلف استاندارد کشور اختصاص یابد.

رئیس هیئت گلف استان با تاکید بر اینکه از سال ها قبل در منطقه شهرستان نمین برای ایجاد زمین گلف استان زمین درخواست شده است، تصریح کرد: تاکنون سه بار نقشه و طرح کارشناسی درخواست و از سوی هیئت ارائه شده ولی به نتیجه نرسیده ایم.

وی ساخت زمین گلف بین المللی کشور در منطقه ویژه نمین را با سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام کرد و متذکر شد: اسپانسر آماده است در این منطقه سرمایه گذاری کند.

کابلی با بیان اینکه سرمایه گذار برای احداث این زمین پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه خواهد داشت، عنوان کرد: در صورت موافقت قول می دهیم که تا پایان شهریور ماه سال آینده مسابقات قهرمانی کشور را در استان برگزار کنیم.

وی هیئت گلف استان اردبیل را تنها هیئت دارای اسپانسر دانست و افزود: این استان در بخش آقایان و بویژه بانوان از ظرفیت بالایی در این رشته دارد و تاکنون مقام های کشوری و بین المللی متعددی از سوی ورزشکاران آن کسب شده است.