اکبر نیکزاد شهردار اردبیل شد

در صد و سی‌ و یکمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل که به صورت فوق‌العاده برگزار شد، شهردار جدید انتخاب و با رای اعضای شورای شهر اکبر نیکزاد 10 رای موافق و 3 رای مخالف به عنوان شهردار جدید اردبیل انتخاب شد.

بعداز برکناری حمید لطف‌اللهیان از منصب شهرداری اردبیل٬ قدرت سیفی به عنوان سرپرست شهرداری اردبیل امور مربوط در این حوزه را بر عهده داشت که با انتخاب شهردار اردبیل انتظار می‌رود که خدمات‌رسانی و اجرای پروژه‌های عمرانی، خدماتی، زیباسازی و غیره در اردبیل سر و سامان بگیرد.

به دنبال برکناری شهردار پیشین اردبیل از این سمت بسیاری از پروژه‌های اساسی و مهم در سطح شهر اردبیل از جمله پروژه پل قدس اردبیل تعطیل شده بود که این امر زمینه‌ساز نارضایتی و برخی اظهارنظرها و حاشیه‌سازی‌ها شده بود و امیدواریم با انتخاب شهردارجدید پروژه‌های مهم شهری و عمرانی دوباره فعال شوند.

با توجه به قرار گرفتن در فصل کاری و لزوم اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهری در اردبیل به نظر می‌رسد انتخاب شهردار اقدامی راهگشا برای ساماندهی به وضعیت پیش‌آمده بوده و می‌تواند پروژه‌های اجرایی در این حوزه را از رکود خارج کرده و زمینه تسریع در اجرای آنها را فراهم کند.