۵ میلیارد تومان به راه‌ و ‌شهرسازی اردبیل اختصاص یافت

جواد زنجانی ظهر امروز در بازدید از آسفالت جاده ثمرین اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستان اردبیل ساماندهی جاد‌ه‌های روستایی و شهری است که در این زمینه با پیگیری‌های انجام شده امسال 5 میلیارد تومان اعتبار به راه وشهرسازی شهرستان اردبیل اختصاص یافت که انتظار می‌رود گام بزرگی در ساماندهی جاده‌های روستایی و شهری استان اردبیل به وجود بیاید.

وی با اشاره به اینکه با اهتمام فرمانداری و راه وشهرسازی اردبیل 6.5 کیلومتر از جاده ثمرین آسفالت شد٬ افزود: متاسفانه این جاده از سال‌های گذشته بلاتکلیف مانده بود که با پیگیری‌های اساسی هم‌اکنون این جاده از آسفالت مناسبی برخوردار شده و ما شاهد کاهش تلفات جاده‌ای هستیم.

فرماندار اردبیل از برنامه‌ریزی برای آسفالت راه‌های روستایی و شهری در اردبیل خبر داد و تصریح کرد: تلاش‌های راه و شهرسازی استان اردبیل در ساماندهی جاده‌های روستایی و شهری قابل تقدیر و قدردانی است که این امر رضایت اقشار مختلف مردم در بیش‌تر مناطق روستایی را به دنبال داشته است.

زنجانی بیان کرد: ساماندهی جاده‌های مواصلاتی و مه‌گیر شهرستان اردبیل نیز در مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و تمام راه‌های شهری و روستایی استان اردبیل از خط‌کشی و علائم ایمنی برخوردار شده‌اند.

وی اظهار کرد: آسفالت راه‌های روستایی و شهری در اردبیل نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشم‌گیری داشته و بعد از فعالیت دولت یازدهم در ساماندهی جاده‌های روستایی و شهری فعالیت‌های بسیار چشم‌گیری انجام شده و امسال نیز برنامه‌ریزی اساسی در این زمینه انجام می‌شود.