راه اندازی رستوران معلق در مشگین‌شهر

حسین عباسی‌نیا افزود: یکی از اولویت‌های منطقه نمونه گردشگری نور سبلان ایجاد طرح‌های جدید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است که در این زمینه در صدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی رستوران معلق را در طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه در مشگین‌شهر راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد طرح‌های جدید برای جذب گردشگران داخلی و خارجی یک اولویت مهم و ضروری است، گفت: انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحول عظیمی با فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری در مشگین‌شهر به وجود آید و ما به راه‌اندازی هتل معلق نیز در مشگین‌شهر برنامه‌ریزی داریم.

مدیرعامل منطقه نمونه گردشگری نور سبلان تصریح کرد: با راه‌اندازی پل معلق مشگین‌شهر و تجهیز این مکان گردشگری به امکانات تفریحی و رفاهی روز به روز بر شمار گردشگران داخلی افزوده می‌شود و در شش ماهه امسال گردشگرانی از نقاط مختلف دنیا و ایران از طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه بازدید کردند که هدف اصلی ما در این راستا جلب رضایت همه‌جانبه گردشگران داخلی و خارجی است.

عباسی‌نیا با بیان اینکه باید زیرساخت‌های جذب گردشگران خارجی در منطقه فراهم شود، گفت: هم اکنون زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران خارجی در مشگین‌شهر فراهم نیست چرا که باید آرایش، فضا و امکانات خدماتی و رفاهی و نیز گردشگری سطح شهر مشگین‌شهر متناسب با نیاز گردشگران خارجی باشد